19.březen 2014
Ve čtvrtek přišel řemeslník a pídil se po mé telefonní přípojce. Když jsem odtáhl ledničku, zjistil, že někde musela existovat ještě paralelní stanice.
Odtáhl jsem mu tedy mrazák na chodbě a on ji odpojil.Konstatoval, že za ledničkou je stará telefonní krabička a vyměnil ji. Se slovy „hotovo“ se měl k odchodu. Ptal jsem se: “Jak hotovo? Nic nemám, kabel, modem, rychlost.“
Odpověděl: “JÓ, pane, od toho my nejsme.“ A odešel.
Hned druhý den ráno, jsem měl smlouvu ve schránce.(To byla rychlost, to umějí, to je fofr.) Ve smlouvě nic o rychlosti, jak je to s modemem apod. Hlavně e-mailem přišla informace, od kdy mi budou službu účtovat. Samozřejmě jsem nic nepodepsal. Dotazem na poskytovatele jsem se dozvěděl,že prodejen na modemy je málo, protože většina jejich prodejen jsou „franšízy“. Když jsem nakonec našel „matku“ zjistil jsem, že údaj o rychlosti je klamný a v naší oblasti to prostě rychle nepůjde.
Navrhl jsem zrušení smlouvy, kterou jsem ani nepodepsal. Mladá prodavačka mi řekla, že bez sankce je možno produkt vrátit do 14 dnů.
Ukázal jsem ji tedy evidenční list montáže. Byla však velmi zmatená, neboť na nepodepsané smlouvě byl datum o týden starší.
Dotazem na centrálu bylo zjištěno (byla tam normální úřednice), že jsem v limitu.
HURÁ SMLOUV JE ZRUŠENA
Zlatý můj starý provider.
A jaké zkušenosti máte vy?
Budeme Vám zasílat odkazy na nové články na webu. Neunikne Vám žádná novinka!
Odhlášení lze provést z každého příchozího e-mailu.